Заместник-министърът на туризма Иво Маринов представи новото туристическо лого на България
21 Януари 2013 г.Заместник-министърът на туризма Иво Маринов представи новия туристически бранд на България. В него са стилизирани най-важните черти на българския туризъм – планини, море и слънце, както и възможностите за културен, исторически, СПА, еко, бизнес и винен туризъм.
Министър Маринов уточни, че познатото лого под формата на роза ще остане бранд на страната, докато новото ще се ползва специално за туризма. Към основното туристическо лого са разработени още 10, които наблягат на отделни сегменти от туризма в България – морска ваканция, ски, СПА, голф и др. "България – откритие за споделяне" е слоганът, създаден по проекта.
За пръв път новата туристическа марка за България ще бъде използвана и специално представена по време на международната туристическа борса в Берлин – от 6 до 10 март.
Разработеното ново туристическо лого на България се очаква в следващите пет години да доведе до удвояване на броя на чуждестранните туристи, а приходите от туризъм да се увеличат с 25 на сто, допълни Иво Маринов, цитиран от Дневник.
Той посочи, че бранд стратегията била с хоризонт 10-15 години и за такъв период трябва да се говори за очакваните ефекти от нея.